Värme!

Tjaa solstrålar! :)
Igår spenderade jag dagen i skolan och kvällen i kiosken vid slusscafeet. Hade inte så många kunder så jag hann göra alla mina läxor och kolla på film, lätt förtjänta pengar eller vad säger ni ;)
Idag strålar solen ute och det är sjukt varmt! Började skolan vid halv 1 så hade tänkt sola i morse men det blev att sova istället och sedan lägga sig i solariumet i några minuter istället heheh.
Syrran ligger ute och steeker i solen nu medans jag sitter i miitt rum i underkläder för det är som en bastu inne i mitt rum, solen har legat på hela dagen och markisen går inte ha nere för det blåser ju faktiskt rätt mycket ute. Men jag älskar värmen så jag ska absolut inte klaga!
kör på en iskall energi dricka och lite små godis, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
emmapaananen -