Vad har jag gjort idag?

Detta är ett sånt där tråkigt inlägg där det bara står vad jag gjirt idag :)
Turen har inte varit med mig idag.. Hade nationella i matte idag och satt och hostade under hela provet.. Har så sjukt ont i halsen. Gick in till stan med Malin och handlade en Chai latte på espresso house och det gjorde susen för halsen, en stund i alla fall sen var helvettet tillbaka..
Eftersom jag inte kan träna nu när jag är så förskyld tänkte jag att jag kunde gått hem från skolan idag men då började det regna när jag skulle hem så jag fick ta busen. När jag väl var hemma kom jag på att joel har mina nyklar så där fick jag sätta mig i regnet och vänta på att pappa kom och låste upp... Är lite halv sur just nu.
Det ser dess utom förjävligt ut i mitt rum och Ronja kommer snart. Tur att hon känner mig och vet att det oftast är jätte stökigt (menar verkligen jätte stökigt, kläder överallt coh grejer hit och dit, garderoben öppe och byrolådorna är öppna osv.) i mitt rum.
När man är min vän får man stå ut med detta om man kommer hit ;)
Kanske inte riktigt såhär extremt men nästan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
emmapaananen -