rubrik?

Hej godingar. Det flesta är säkert i skolan just nu och ni är verkligen duktiga! Jag somnade runt halv 7 i morse ch tvingade upp mig klockan 10 för att jag ska kunna somna ikväll.
Så vad har jag gjort i 5 timmar då? ingenting nödvändigt i alla fall.
Åt frukost i evigheter, Låg i solen en timma och kollade på 90210-den serien är verkligen sjukt bra-enligt mig, Spelat lite fotboll med Joel på baksidan. Men sedan klcokan 2 har jag varit inne och fördrivit tiden framför datorn.
Det är torsdag idag och det innebär att det är träning klockan 18.45 men jag är så lat och ännu latare när mamma och pappa inte är hemma.. Så det blir nog ingen för mig.
Jag vill till Överby för det var så länge sen jag var där men har inte så mycket pengar just nu, min lön kommer nästa fredag och då f*n ska jag shoppa!! ;) och för det andra så kommer latheten fram där igen. jag kommer inte dit på något sätt förutom att cykla.. Vissligen är det bara 8 km dit men att cykla själv är inte någon höjdare..
Jag ber om ursäkt för att jag har lagt upp så dålig bilder på sista tiden. Eftersom mamma och pappa är utomland så har dom tagit med sig kameran och jag har inget annat att fota med förutom min webbcamera och den är inte den bästa! Här har ni en go lååt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
emmapaananen -