Det luktar sommar!

tjena godingar! Nu var det ett tag sen men nu är jag här igen ;)
ligger i min goa säng med min bärbara dator, Det är helt underbart att jag äntligen fått den ifrån skolan. Har precis ätit massa jordgubbar med grädde och socker. Det är så sjukt gott!! Dock väldigt onyttigt eftersom jag åt så mkt grädde.. annars är jordgubbar väldigt nyttigt :) Det luktar verkligen sommar när man äter jordgubbar, helt underbart!! nu är det ju bara lite mer än en måndag kvar till sommarlov så det är itne långt kvar nu ;D
Spelar lite på datan och kollar på talang emellan åt. Min kära pojkvän spelar match på cs så just nu har vi ett väldigt socialt kärleksliv ;)) hehe. Detta är våran fredagskväll- DATANÖRDAR BÅDA TVÅ
Har inget vettigt att skriva just nu för jag måste gibba så vi hörs ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
emmapaananen -