04:42..

.. det är vad klockan står på och jag är klarvaken.. Somnade runt 12 helt utmattad men vaknade igen vid 3 och nu kan jag bara inte somna om. Det svider i ögonen men i mitt huvud är jag helt vaken. Tror jag ligger och tänker för mycket, det blir lätt så när jag ligger vaken en stund. Och att älskling låg och snarkade förut gjorde inte saken lättare.. Så nu har jag gått och lagt mig i min egna säng men här är det jätte kallt för vi hade glömt stänga fönstrena.. ohh livet är jobbigt just nu. Det blir verkligen ingen skola för mig imorgon jag måste få sömn!!
Ska sätta på ett avsnitt av 90210 och hoppas att jag somnar om en stund. Hoppas ni sover skönt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
emmapaananen -