Tisdag

Sitter här lite smått uttråkad. Har tittat på några One tree hill avsnitt och legat i sängen och pluggat medicinsk grundkurs. Känner att jag inte orkar läsa mer i den tråkiga boken även om jag borde. Jag vill göra något annat, har massa energi. Kanske gå ut och springa?! haha.. om jag ändå var så duktig..

Vaknade till i morse av pussar men jag orkade inte prata eller öppna ögonen, jag var alldeles för trött. Försökte mummla fram *var är min mobil* men fick till svar *vad pratar du för språk sötnos* men jag förtsatte mummla och fick till slut min kära mobil lagd breve mig, haha bra att joel vet vad jag inte klarar mig utan.

Funderar på att gå hem till Joel och få ut min energi i alla galenskaper vi brukar hitta på. Fast jag vet inte om han orkar med mig en dag till han har lixom bott hos mig i 5 dagar i rad!
Blir nog att fördriva tiden vid datan och sedan Dh på 5:an ! :D (tur att joel har klippt sig idag så han inte har såå långt hår som på bilden)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
emmapaananen -