Mina mjukisar har töjt ut sig..

Hejsan solstrålar? allt väl? här är det bara bra. Har haft en kort skoldag och varit några timmar på Överby med mammi. Köpt jacka, tröja och max!
Mormor och morfar gick precis efter att dom varit här och ätit våfflor med mera, jätte gott!
Idag är det fredag-vilket innebär (för många) festa men inte för min del. Jag har inte planerat vad jag ska hitta på ännu. Ska nog träffa några kompisar och sova med älskling ikväll.
Här är bilder på tröjan och jackan. Tröjan är verkligen jätte skön, har på mig den nu och mina grå älsklingsmjukisbyxor som jag alltid tar på mig när jag bara sitter hemma! Men dock har dom blivit lite försstörda...
-jag sitter alltid med knäna *vikta* vart jag än sitter, så mina mjukisar har töjt ut sig och ser jätte fula ut när jag står upp (kolla bilderna) haha snyggt!! :((
jackan- Cassels 599 kr
Tröjan- BikBok 99:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
emmapaananen -