Använt lite av mina presentkort

Hej mina söta läsare :))
Segade mig upp ur sängen idag och kom försent till skolan :$ Är fortfarande lika trött som jag var när jag öppnade ögonen i morse. Hann inte ta någon tupplur förut för jag hängde med min mamma till Överby när jag slutat och handlade lite kläder, smink och annat!! Imorgon ska jag dit igen då jag måste hämta min skinjacka som jag lagt undan. Hade inte tillräckligt med pengar med mig idag.
Så vad händer nu? Städa lite skulle jag tänka mig, ikväll blir det träning!

Skjorta- H&M 99 kr
Kortärmad- H&M 149 kr
Puder- KICKS 125 kr
Duscholja- KICKS 40 kr


Kommentarer
Postat av: MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

sv: Vad kul, lycka till!

Vad gör du? :D

KRAM

2011-03-24 @ 18:37:37
URL: http://mmeeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
emmapaananen -