21 Mars 2011

Idag är ingen vanlig dag för idag är det Min födelsedag Hurra Hurra Hurra! :D
Firade med mina närmaste vänner i Lördags med mat, fest och massa presenter! Tog det lite lugnare detta året då jag gjorde en hel del jag ångrar förra året när jag firade mig och min bästis.. hehe! Men jävligt kul hade jag (roligare än förra året) och bakis det blev jag och åt donken till frukost igår! mums
Idag fick jag frukost på sängen av min bästa pojvkän, sång av klassen och nu väntar prinsess tårta med mamma,pappa,joel och kära mormor<3
Att fylla 17 är ingenting speciellt, man får bara ett extra år att vänta på att man fyller 18 så man kan festa loss på krogen.. Det känns exakt som att bli 16.
Tänkte slänga in lite bilder sen från helgen, här har ni en. Nu ska jag mummsa i mig tårta ;D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
emmapaananen -