17 år födelsedag-avklarat

Jag vill tacka..
-För det underbara frukosten i morse.
-För den vackra sången i klassrummet och drickan Sofia gav mig haha ;))
-För alla fantastiska människor som var här i lördags och festade! Jag hade hur roligt som helst och älskar att umgås i eran närhet!
-För skit snygga pressenter och eran underbara vänskap, jag älskar er!!
-För pressenterna från mamma, pappa, mormor, syster (speciellt tvn) !!
-För all kärlek jag fått idag.
-För min efterlängtade prinsess tårta.
-För alla hundratals gratulationer på facebook!
Hoppas ni alla får en sån underbar födelsedag som jag haft! :)

det efterlängtade shampot/balsam. 200 på kicks, 100 på bokbok. har redan gjort slut på en 100 av pengarna;)

det tuffa kortet ronja gjort

 

 


Kommentarer
Postat av: Maddd

Äntligen Emma! ;)

2011-03-22 @ 08:11:58
URL: http://maddeehallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
emmapaananen -