Regn, regn o åter regn

Det blev väldigt många avsnitt av gossip girl igår. Kännde att jag inte ville göra något annat än ligga i sängen och slappa eftersom det inte var så fint väder ute heller. Senare kom joel och vi satte på film, somnade tunt 2-3.
Idag är det ännu sämre och jag har ingen aning om vad man kan hitta på idag. Älskling ligger fortfarande och sover breve mig, han boxar till mig varje gång han väder sig om. hahah! Han sa igår att han inte skulle sova bort dagen utan gå upp 10-11, man ser ju hur bra det gick-klockan är kvart i 1...
Känner för att läsa lite i min bok så det får la bli så, låter jätte gammal när jag säger så tkr jag. hehe. Förstår inte varför det aldrig kan vara fint väder! det är ju fan sommarlov.
Bilden på mig är inte tagen idag, men den på joel är ny ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
emmapaananen -