Pizzaaa

Sitter hemma hos älskling och har precis varit över gatan på Athena och köpt pizza!!
Så jävla gott men så jävla onyttigt ;) Får träna bort den imorgon.
Kollar på en film på tv4+ . Besökarna heter den. Det är en svenk långfilm  om en familja som flyttar till ett hus där det spökar och grejer, den är väldigt gammal och joel gillar inte de så jag får sitta och kolla på den själv medans han spelar :)
Efter filmen ska jag nog läsa lite i min bok som jag snart läst ut. Den författaren som skrivit den boken har verkligen fått mig gilla läsa! Har en till bok som jag ska läsa efter av samma författare när jag är kalr med denna. Ha en goo kväll. Kanske hörs senare-annars imrogon /Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
emmapaananen -