Planerar

Mig är det inte ordning på, jag är lat och oftast ansvarslös haha... Glömmer saker osv.
Därför uppfann jag en idé för ungefär ett år sedan ;)
Jag brukar ha som en kalender för någon/några månder framåt innanför dörren på min garderob (gjord av vanliga vita papper.)
Tycker det är väldigt smart och enkelt att se vad som kommer ske dom senaste veckorna, jag skriver in träningar, läxor (fast nu har jag inga) och ifall det händer något speciellt. Änvänder mig även av färger för att markera när det är något mycket viktigt som prov, matcher eller jobb.
Sitter och gör nya listor nu , Det har tagit en evighet att skriva in alla träningar som har start imorgon!
Måste fortsätta här nu, ska skriva in födelsedagar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
emmapaananen -