Man får passa på..

..När det är fint väder, för som vi alla vet händer inte det så ofta. Juli månad detta året har det regnat 100% mer än normalt dvs dubbelt så mycket :s
Solade en stund på baksidan idag men det blev snabbt mulet så jag tvingade med min pappa till Ljunskile. Där sken solen som bara den och det var skit varmt! Förutom 45 min då ett och samma moln höll på att cirkulera framför solen :( Men då passade vi på att få i oss något gott att äta.
Nu är jag hemma igen, lite brunare och lite tröttare än när jag åkte iväg ;) Ska äta middag sedan blir det att hoppa upp på cykeln iväg till träningen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

skabbig

2011-07-27 @ 17:40:32
Postat av: emma andersson paananen

Lilla vännen.. Det är sorgligt att det finns såna som du- folk som försöker sänka ner andra för att höja sig själva. Mig lyckas du inte med. Jag vet vad jag är och inte är. Jag har lärt mig sanningen om mig själv och varken tror eller tar åt mig av saker som såna som du skriver eller säger till mig.

På denna länken här under kan du läsa om skabb, för du verkar lite intresserad av det :) Jag har själv inte skabb och har aldrig haft. Jag tänker inte sjunka så lågt som du nyss gjort genom att skriva en taskig kommentar anonymt på internet så jag säger bara ha en fortsatt trevlig kväll ;)

http://www.nimade.info/laka/2010/08/Vad-ar-Skabb.html

2011-07-27 @ 20:19:48
URL: http://emmapaananen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
emmapaananen -