Linus 17 år

Var hemma hos Linus igår för att fira hans 17 årsdag.
Snacka om att han fira till max, han var fullast och gladast av alla!  Alla försökte ta hand om honom för att inget skulle gå fel. Det så det ska vara på sin födelsedag ;)
När mina cider tog slut kockade jag och Ludde kaffe och jag tog fram min kycklingsallad som jag inte hade ätit upp. Eftersom alla stolar var i vardagsrummet fick vi sätta oss på golvet i köket, hhaa! knas. Det smakade i alla fall gott med mat och kaffe vid 00.40 hehe ;)
Vinglade hem på cykeln vid 2, högt sjungande på dom tomma gatorna. Önskar att någon filmat mig. Hade gärna velat se det nu haha!!
Vet inte riktigt vad som hände när Ludde skulle ta kort för som ni ser är det konstiga färger, tror inte blixten gick i gång.
Födelsedagsbarnet sekundrarna innan ja åkte hem ;)

Kommentarer
Postat av: Tobias

hahaha linuz

2011-07-29 @ 23:35:40
Postat av: Jesper

Bror hoppas du sover riktigt gött ifall :D HAHAH

2011-07-30 @ 23:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
emmapaananen -