Last friday night, Bildbomb

Det var kul även om saker gick sönder haha,,för det var lite roligt då-för stunden. men nu efter när straffen kommer är det inte lika roligt.
Att dricka gör man för att man vill ha roligt med vänner.
Även om man sagt "jag ska aldrig dricka igen" för det blev sånt kaos sist så öppnar man en burk helgen efter för man vet att det är 50/50, blir det inte kaos kan det bli den roligaste kvällen/natten ever.
Jag sa aldrig igen, i Lördags men jag vet att det kommer en till helg om några dagar. Så den meningen är bara ord utan handling. Men en annan mening jag vet jag kommer hålla är: Jag ska aldrig dricka igen hemma hos mig själv, i mina föräldrars hus, ALDRIG.
Förlåt mamma och pappa för jag svek er. Jag har sån ångest det är sjukt.. Men det som hänt har hänt och det går inte göra något åt det förutom att förlåta men kanske inte glömma.
Det är svårt att vara 17. Man vill inte trottsa sina föräldrar för den tiden är över men man kan heller inte vara världens ängel för man är för ung och lär sig fortfarande hur livet fungerar. Det är tur att om mindre än ett år är det istället nattklubbarna som gäller.
Nu ska jag se framåt. imorgon bär det av till Göteborg med mami och papi :D :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
emmapaananen -