Kycklingsallad

kom hem för en liten stund sen. Körde ungefär 80% på gymmet idag, får ta igen det imorgon. Fick en 100 lapp av pappa som jag skulle köpa vad jag vill till middag idag eftersom mamma och pappa skulle ut och äta. Tänkte direkt på pizza men ångrade mig och cyklade istället förbi slusscafet på hemvägen och köpte mig en kycklingsallad! Slusscafets kycklingsallad är den godaste jag ätit! Till den får det bli ett glas iskallt cola, vitlöksdressing och en bit bröd.
Efter jag varvat ner lite så ska jag börja fixa mig, ikväll är det PARTY!


Kommentarer
Postat av: madde

Älskar att du är grym på att blogga igen Emma! :D

2011-07-28 @ 20:54:36
URL: http://maddeehallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
emmapaananen -