31 Juli 2011

Hejsan hejsan! Allt bra? Gjorde en snabb update från igår som ni ser i inlägget under, ut över det var det ett tag sen jag la upp ngt. Har inte haft den lusten att sitta inne vid datan när det äntligen kommit lite fin väder till Trollhättan.
Idag hade vi planerat att åka och bada vid 10 men när vi vakna var det inte fint väder så vi somna om. Vaknade sedan vid 2 av att solen lyser och det var klarblå himmel! Gick direkt ut och satte mig på en bakgård i stan och läste medans Sandra ordnade mat och Joel packade. Vid halv 4 var Joel, jag och Ludde äntligen på väg till Vårhaga!
När vi kom dit gick solen i moln och när den kom tillbaka var den inte så stark så det kändes ovärt att ligga och sola, så det blev mycket bad!
Nu dricker jag iskall cola och ska snart sätta på ett avsnitt av Gossip Girl!
Godingarna chillar
Ludde gjorde ngt med bacona som tillslut bara blev en stor hög på engångsgrillen.. *Suck*
Gott blev det inte, tur att jag hade muffins och godis med mig ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggingen på ringen ;)

2011-08-01 @ 14:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
emmapaananen -