Varmt och gosigt

Ser det inte mysigt ut att gå runt i dessa kläder? En tjock tröja och ett par mjuka legging och gosiga strumpor! Jag älskar det!

Har varit en sväng i stan med mina päron och fördrivit lite tid med att läsa och tjata på min pojkvän :o neeh, jag är inte jobbig, vill bara inte sova själv ;) och min vilja gick igenom!
Snart är dags att hoppa i träningkläderna och åka iväg till träningen som börjar klockan 8. Ska bli så skönt att få röra på sig så mycket som jag och joel har tryckt i oss dom senaste veckorna! godis hit och godis dit, var och varannan dag. Det är så jag förbereder mig inför beach 2011 ;) hahaha.
Längtar tills ikväll då jag får somna i min favorit famn. Ha en bra kväll! pussar

Tröjan -Gina tricot. Legginga- Gina Tricot. Strumpor- Stickade av mormor!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Detta såg riktigt mysigt ut :)

2011-01-21 @ 13:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
emmapaananen -