Våren är runt hörnet

God morgon.
Har sovit hela 14 timmar. Det tog ett tag att somna igår kväll eftersom jag låg i min säng alldeles själv och det kändes ovanligt. Vaknade vid 7 på morgonen, jätte svettig. Självklart tittar alltid mina marddrömmar fram när jag sover ensam. Vet inte varför men det är så 98 % av gångerna. Anyway jag somnade om och gick upp vid 12.

Gick på en liten promenad efter jag hade ätit. Det är verkligen jätte fint ute nu. Jag gillar inte vintern men just såna här stunder när solen tittar fram så är det vackert! Det positiva med solen är att snön börjar smälta bort!! Det finns nästan igen snö kvar på våran framsida och man kan se gräset på vissa ställen när man är ute och går!! :) våren är runt hörnet! Här är några bilder jag tog förut. Tog även min nya profil och header bild.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad använder du för kamera? [:

2011-01-20 @ 19:12:03
Postat av: Anonym

Jätte fina bilder!!

2011-01-21 @ 13:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
emmapaananen -