Sitter hemma hos bästisen

Har precis varit en sväng på Överby själv. Var tvungen att hitta på något att göra medans alla andra var i skolan. Köpte mig lite grejer som jag kan visa senare! Handlade inte över 200 kr, det är jag väldigt stolt över! Är redan skyldig folk massa pengar som jag ska betala tillbaka när jag får mitt studiebidrag, så nu måste jag snåla lite tills jag vet hur mycket jag har kvar tillslut ;D
Är hemma hos bästisen Sandra och upptäckte att hon är inne på min blogg väldigt ofta ;) kul, kul<3 Om någon timma ska vi ner och fika i stan, hon ska bara fixa till sig lite först. Vi hör senare, Pussar !
Haha dör, kolla andra bilden ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Gud så vacker du är

2011-01-25 @ 09:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
emmapaananen -