Rubrik?

Sov hyffsat bra i natt, vaknade några gånger men inte lika många som förra natten. Fick gå upp vid 7 även om jag är ledig. För min morgontrötta pojkvän som helst ligget kvar i sängen istället för att gå till skolan vaknade inte när man sa till honom, så jag fick gå upp och tända lampan osv ;)
Men jag somnade om när han hade åkt. Drömde en äcklig dröm då. Att det var krig och massa. Och joel dog.. svettades som en gris när jag vakna vid 11. Men nu när jag har insett att han lever och det inte är krig så mår jag bra ;)
Nu ska jag se om jag kan hitta städerskan i mig och damsuga och damma lite. Sen måste det ätas och åka till ä-borg för att spela cup!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hemskt med marddrömmar tjejen!

2011-01-21 @ 13:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
emmapaananen -