Peta ur folks ögon..

Jag har inte suttit vid datan på evigheter! I Fredags var det Party! och i lördags mådde jag dåligt men var ändå tvungen att gå upp och gratulera min systers pojkvän och Joels syster. Restena av dagen låg jag och tjocka mig med dipp, chipps, grönsaker och saft tillsammans med min andra halva<3 Somnade innan 23.00 på en lördag haha! och hela dagen igår jobbade jag.
Nu har praktiken äntligen blivit lite roligare-då jag klarar av mer själv och vet vad jag ska göra utan att någon ber mig om det.

Har varit uppe sen 8 då jag väckte min pojkvän med gulliga pussar- Ne, jag brukar göra det men idag somnade jag om själv när klockan ringde och vaknade 8.22 igen och sa åt honom att han måste gå upp. När han tände lampan blev jag själv pigg och gick upp och åt frukost men somnade om igen när han hade gått ;)
Sov hur gott som helst i natt tills jag vaknade mitt i natten och Joel vände sig om och petade mig i ögat så jag börja gråta haha! Så där låg vi mitt i natten och jag grät i ungefär 20 sekunder sedan sov vi båda igen haha! Minns det knappt jag var så trött.

Om en timma börjar praktiken, kommer hem runt halv 9 ikväll. Om jag inte är för trött kanske jag slänger in ett inlägg men förvänta er inget ;) puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni är så gulliga

2011-02-02 @ 14:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
emmapaananen -