Jullovets slut

Nu är är jullovet snart slut, Buhu! vill ha mer lov, kändes som vi fick alldeles för lite. Sitter och tröstar mig med godis. Imorgon ska jag börja jobba med mitt nyårslöfte som jag kom på förut, inte äta godis, dricka dricka eller äta skräpmat på vardagar och träna fler dagar i veckan! låter utmärkt.
Men imorgon börjar praktiken också och det är inte dom bästa tiderna man jobbar efter. Börjar redan 07.30 imorgon och slutar 16.00. På Tisdag är jag ledig men på onsdag och torsdag jobbar jag kväll och hinner då inte göra något eller träffa någon-känns surt. Vill hellre gå i skolan.
Men anyway tror det är dags att stänga av datan snart och försöka somna. Det kommer nog gå sådär men jag måste försöka! pusshaj! slänger in en skön bild från nyår YEAH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
emmapaananen -