Huden är som sandpapper

För någon timme sedan drog jag slutsatsen att skippa träningen idag. Den börjar kvart i 9 och slutar 10 och jag känner redan hur jag vill gå och lägga mig när klockan bara är halv 8.

Har precis kommit upp ur ett varmt bad, låg och läste en stund och kopplade av. Det var verkligen värt de så mycket som jag slitit dom senaste dagarna haha :) Sitter nu i mina gulliga hello Kitty byxor och min gosiga rosa tröja har gula, söta, prickiga strumpor till haha!
Det negativa med att ha badat och duschat är hur huden är efteråt, sjukt torr. Jag får smörja in mig flera gånger om dagen för att inte se ut som ett gående sandpapper. Det är alltid så på vintern. Min Ldb är min räddare, pussar till den ;)

Ska nog krypa ner i sängen. Nu är jag ledig i 5 dagar framåt så jag behöver inte gå upp någon speciell tid imorgon då kan jag sova ut! Får se om jag kan somna över huvudtaget :s
Har sovit med Joel dom senaste 3 veckorna, alla dagar utom ungefär 2, det är som att vi bor ihop ibland. Våra grejer är överallt hos varandra! Kommer kännas ovanligt, tomt och ganska kallt att lägga sig i sängen. Kanske envisas om att få hit honom endå. Ha en bra kväll. :*


Ser ut som en trött och sleten anka på bilden. Men face it. Jag ser ju ut så. Hahahah, Synd..


Kommentarer
Postat av: Anonym

shit va brun :O

2011-01-21 @ 13:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
emmapaananen -