Helt slut i kroppen

Tjena! Allt bra? Här är det sådär. Att praktisera är både roligt och tråkigt. Man får se och uppleva så mycket nytt varje dag och det är många timmar man arbetar vilket jag inte annars är van vid eftersom våra skoltider är ganska softa. Men man är så trött när man arbetat klart och hinner eller orkar inte göra något annat på dagarna. så ni förstår att bloggen blir lidande.
Har jobbat måndag 13.00-21.30, Tisdag 12.00-20.30 och idag från 07.30-15.30 är verkligen helt slut.

Vill bara lägga mig i ett varmt bad sedan krypa ner i sängen (helst med Joel breve mig för då är livet som bäst) Men jag har "tyvärr" en fotbolls träning ikväll som jag fruktar att gå på. Hur fan ska jag orka?! herregud..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
emmapaananen -