God morgon

Sista dagen ledigt, imorgon fortsätter praktiken på ålderdomshemmet.
Trodde jag skulle vakna upp med världens träningsvärk, men kroppen känns helt okej! Förutom att jag inte kan böja på knäna riktigt eftersom jag blev fälld igår och har världens brännmärken och blåmärken över hela knäna haha, svider som k*uken och jag får nog inte på mig ett par jeans på ett par dagar..

Hur gick cupen?
- Vi var och köpte korv första 10 minuterna i semifinalen och dom sista 5 minuterna som var kvar räckte bara till ett 1-1 resultat och vi förlorade på straffar. Efter ungefär 4 min blev jag fälld och tappade luften och hade inte någon bricanyl till hands så jag kunde inte spela mer, bra va la det.. Spelade hur dåligt som helst och missade även min straff-ville inte ens ta den.
- Matchen om 3:e pris spelade vi mot det vinnande laget i våran grupp, Sollebrunn. Snacka om att vi tog revansh (stavning?) Det var den bästa matchen vi spelat och vi vann med 2-0. Jag var så arg efter matchen innan så jag spelade la lite fult, gav dom flera frisparkar och drog på mig ett gult kort, haha, men vi blev i alla fall 3:a. Det är ju helt okej men hade vi spelat första matchen som vi gjorde andra matchen hade vi vunnit hela skiten-det är det som gör än sur, att vi inte kom igång direkt!

Finns inget att göra åt detta, nu har jag yttligare en medalj från intersport cup. Dags för mig att äta frukost, sedan får vi se vad jag gör av dagen!

längst till vänster är 2:an, mitten 1:an, sen vi som 3:a

dags för medaljer

sådär ja! Grattis Skoftebyns IF till tredje platsen.
Bra spelat tjejer! Denna bilden gillar nog ingen haha.
Lisa, Hanna, Linnea, Alex, Sofie, Jag
Desiree, Linn, Sofia, Jessika, Hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
emmapaananen -