Dags för slutspel

Gruppspelen i fredags gick okej. Vann två matcher och spelade lika en. Vi gick vidare som bästa 2:a och idag spelas slutspelen!! Hade mina bästa vänner på plats och för dom gjorde jag ett mål ;)
Jag är så jävla taggad inför idag, vi måste komma till final och vinna! kommer sura i flera dagar om vi blir 3 eller 4..
Det är 5 gången vi är med och spelar men denna gången är den sista vi får vara med och spela, sedan är vi för gamla :(( Vi har vunnit den 2 gånger, kommit 2:a en gång och förra året gick åt helvette. Jag gick på kryckor efter det.. Detta året är det bara en jävla träningsvärk som står lite i vägen för mig, hahaha!

Dags att få i sig lite mat, packa väskan och åka ner till älvhögsborg! Semifinalen spelar vi klockan 17.40 mot ett jävla fjortisgäng, med byxorna uppvikta 10 gånger och ansiktena doppade i en hink full med smink. hmm..
i vårat lag slåss vi nästan om vem som ska ha dom största storlekarna på shortsen :s Anyway- sedan får vi se när nästa match är.
Även idag är mina vänner på plats! Great!!
En härlig  men ful bild från i fredags.


Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till tjejen! :)

2011-01-24 @ 09:52:49
Postat av: Anonym

hur gick det ?

2011-01-24 @ 10:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
emmapaananen -