Borta bra med hemma bäst

Har bott hos älskling dom senaste dagarna och även om jag älskar att vara hos honom och med honom så är det alltid skönt att komma hem! Har jobbat 3 kvällspass och ett morgonpass denna veckan och har ett kvar på söndag. Är rätt slut. Det är lättare och säkrare för mig att ta mig till praktiken från honom än va det är ifrån mig. Men idag ska jag sova hemma och troligtvis själv ifall Joel ska åka till Tyskland.
Känner att jag måste ta en dusch, vill helst bada. Man luktar verkligen ålderdomshem när man kommer hem det fick jag höra igår av Joel när jag precis kommit hem från praktiken. han sa
-du luktar gamling haha!
Så det var bara att hoppa in i duschen då. Tur att dom inte betalar vatten så jag kunde stå där och njuta i ett par minuter. Här hemma är vi snåla. Men gratis är gott ;)
Har återigen sett det goda livet har att bjuda på, det härliga doften som tränger in igenom näsan och får en att starta kräk reflexerna.. Jag fick hålla anda och tänka på annat när jag stod där med den våta servetten och torkade bort de *gamla mat resterna* ni fattar va jag har grejat med idag va?
Någon som vill hångla lite i sängen med mig ;)?!
Ne usch! nu måste jag hoppa in i duschen. Blir lite hemma träning först för jag orkar inte ta mig till gymmet !puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
emmapaananen -