andra prao dagen

Andra prao dagen för mig idag eftersom jag var ledig igår. Måste säga att det är sjukt tråkigt att vara ledig en vardag när alla andra går i skolan, sen jobba en helg, naaah! gillar det inte! Men annars så är faktiskt inte äldreboenden så tråkiga och döda som man kan tro. Vissa gamlingar är faktiskt jätte trevliga och goa. Och när det finns saker att göra så flyter tiden på ganska snabbt. Men när alla ligger och sover blir man lätt uttråkad..
Vandrade hem till älskling vid halv 9 igår kväll för att nana där:* alltid lika mysigt! Började jobba vid 1 och slutade för en halv timma sen. Är helt slut!
Sitter och gosar i Joels tröja som han glömde här i måndags, den luktar honom, helt underbart! ;) När jag druckit upp mitt tee ska jag lägga mig i sängen o läsa o äta lite godis. Imorgon blir det kvällsjobb igen. Pusshaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
emmapaananen -