Städar

Har läst ut min bok "Modell Sommar" jag är lite ledsen över att den är slut för jag vill bara läsa mer! Det var den bästa boken jag någonsin läst!

Fördriver tiden med att städa. Kollar igenom mina lådor under sängen och hittar en hel del intressanta grejer. Bland annat den här. Jag har häftat ihop A4 papper så det blir ett fack på var sin sida. Kommer inte ihåg hur gammal jag var när jag gjorde det men visst är det gulligt! Jag skrattade så jävla mycket när jag väl lästa vad det står-jag kunde verkligen inte stava! Såhär ska det stå!
-Var god lägg i teckningar
-Var god lägg i kärleksbrev
En hel del kärleksbrev hittade jag där i, men mina teckningarna hade jag plockat ur så den var tom. Haha! Här fick ni ett gott skratt nu måste jag fortsätta med städningen! ;)

Kommentarer
Postat av: Louisa



Din blogg rockar verkligen! ♥

2011-02-06 @ 21:23:47
Postat av: emma andersson paananen

åh va roligt att höra! :D

2011-02-07 @ 19:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
emmapaananen -