Snuvig

God morgon!
Nu är alla hjärtans dag över, tycker inte det är något speciellt egentligen. För jag tycker man borde ta hand om sina nära och kära året om! En lite present, bara för att, någon gång skadar inte!
Igår var jag hemma och spelade Wii, gjorde våfflor och städade lite. Idag sitter jag och snorar och och tycker synd om mig själv för jag har ont i halsen, men jag tycker synd om alla andra som också är sjuka!
Lyckades med att få upp min kille ur sängen så han kom till skolan haha! som en mamma ;) Gick hem när han åkte iväg, så här sitter jag nu.
Är rätt pigg även om jag varit vaken sen halv 5 och stirrat upp i taket. Blir nog att lägga sig i sängen igen sen.

Tack för halsbandet, örhängena, glasängeln och foundation (som inte är med på bild) mamma och pappa! och tack älskling för trosorna och det mesiga kortet ;)

"Till min underbara
flickvän som jag
älskar mest i
hela världen
Din Joel :)"

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket vackert halsband du fick!!

2011-02-16 @ 09:15:13
Postat av: Anonym

Så läsvärd blogg har du :))

2011-02-16 @ 14:49:07
Postat av: Anonym

Spela fotboll igen din tönt !! :o

2011-02-16 @ 15:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
emmapaananen -