Pink toenails

En ledig dag idag för att sedan jobba onsdag, torsdag, fredag och ha helgen ledig!
Tvingade mig upp i morse så att älskling skulle ta sig till skolan, efter det gjorde jag som jag alltid gör- går och lägger mig i sängen igen och vaknar vid 1. Vet inte riktigt vad jag gjort i 2 timmar, men målat mina tånaglar har jag hunnit med!
Något äckligt som jag märkte när jag vaknade i morse runt 7 var att jag hade svettats så mycket så min tröja jag sov i var blöt på ryggen. Det jag drömde i natt var inte någon höjdare.. Nu kommer jag inte ihåg riktigt vad jag drömde men gud va rädd jag var!
Tänkte hoppa in i duschen nu, puss!
Tycker ni fötter är äckliga? Det har jag alltid gjort men mina egna klarar jag av-då jag tycker dom ser helt okej ut och inte äckliga.


Kommentarer
Postat av: Anonym

sötaa

2011-02-08 @ 15:09:25
Postat av: Malin

Ogillar också fötter

2011-02-08 @ 15:16:57
Postat av: Malin

Ogillar också fötter

2011-02-08 @ 15:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
emmapaananen -