Lördag 20/2

"syndade" åter igen i solariumet i lördags. Och det blev jag straffad för, brände mig i ansiktet och såg ut som en tomat resten av dagn. Eller fram tills kvällen då jag fick på mig lite foundation och puder och vips så va den röda huden väck! Älskar verkligen min foundation den är så naturlig men ändå helt grym på att täcka! :)

Drog hem till En kompis på kvällen och drack saft (det ser ni på bilden) ;) och fortsatte sedan kvällen i en lokalfest. Vissa har verkligen inte en gräns när det gäller alkohol, dom var helt borta :/ Väckte stackars mamma mitt i natten också när vi kom hem och somnade sedan i min pojkväns famn.

Idag har jag fått slänga alla mina kläder i tvätten och hängt ut min jacka. Allt luktar rök. Själv så röker inte jag men kläder och sånt luktar alltid efter en sån kväll! Själv så mår jag toppen medans vissa av mina kompisar har världens baksmälla, att dom aldrig lär sig att det inte är bra att dricka ;) (a)
Dags att checka tv, pöss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

för du har lärt dig det eller gumman ;) hahaha sötnos :) <3

2011-02-20 @ 19:22:46
Postat av: Anonym

Du var så snygg igår kväll måste jag säga :]] Det linnet var perfekt! ;)

2011-02-20 @ 19:24:16
Postat av: IDA

visst är hon! :D

2011-02-20 @ 19:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
emmapaananen -