Lite smått ångest

God kväll ;)
Trotts min dumma förskylning envisades jag med mamma och pappa att jag skulle få åka och sola så nu har jag schteekt i 25 min. Känner mig fortfarande blek, men jag börjar bli väldigt emot solarium nu. 
Har aldrig tänkt på hur farligt det är att sola solarum, jag har aldrig brytt mig, har alltid tänkt skit samma om man åldras i förväg, man vill ju vara snygg nu vem bryr sig sen. Jag får aldrig cancer varför skulle det hända mig.
men nu har jag faktiskt börjat tänka efter. Livet tar inte slut vid 25 utan man lever mycket längre och snygg vill man ju vara hela livet! Och cancern kan ta över vem som helst!
Känner att jag börjar få lite ångest varje gång jag solat hehe. Ska nog börja med någon brun spray istället-mycket hälsosammare! :D

I alla fall. Sitter här och äter ett par mini pizzor som vi handlade på Lidl förut. Jätte goda verkligen! Har inte förpackningen breve mig så jag kan tyvär inte säga vad det är för märke :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
emmapaananen -