Jävla väder..

..Blir man inte arg så måste man ha något fel i huvudet? För vem vill ha mer snöö?! Gud, jag blir så trött. Så fort nästan all snö försvunnit bort och man känner en liten vår känsla, man vill ta fram cykeln och cykla istället för att gå överallt, ta på sig sina converse utan att frysa fötterna av sig, ta fram skinnjackan och hänga in vinterjackan i skåpet. Då vaknar man nästa morgon och det är helt vitt ute! och det slutar f*n aldrig snöa heller!!
Vill flytta utomlands. Ska fråga min pojkvän om vi kan det :o!
Har precis slutat praktiken för idag, börjar känna att jag kommer sakna vissa när jag slutar nästa vecka. Det är sjukt att jag faktiskt kommit så nära vissa personer. Jag gillade inte alls äldreboendet förut men nu när jag känner dom som bor där och jag vet hur allt fungerar vill jag inte där ifrån..Tur att sommarjobbet väntar på mig sedan!!
Sitter och trycker i mig en Bourbon Vanille. Jätte god och såååå "nyttig" ;) Ska snart äta riktig mat och åka ner till gymmet och trimma mig lite. Pöss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta skriva om dina converse vi fattar att du har ett par så sluta skriv om dem

2011-02-13 @ 11:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
emmapaananen -