I'm alive

Hej mina gullungar!
Jag lever! Är inte död. Jag har bara varit hemma hos min pojkvän i 2 dagar men nu är jag hemma igen ;)!
Fick gjort mina efterlängtade våfflor i lördagskväll och åt även det till frukost igår. riktigt mums!!
Idag har jag jobbat (praktiken, det kallar jag jobb) 7.30-15.30. Åt lite mat och åkte sedan iväg till plus med Nicolina! Ett riktigt gött och tungt pass körde vi idag. Tränade hela kroppen, det känns härligt.
Hej mina gullungar!
Jag lever! Är inte död. Jag har bara varit hemma hos min pojkvän i 2 dagar men nu är jag hemma igen ;)!
Fick gjort mina efterlängtade våfflor i lördagskväll och åt även det till frukost igår. riktigt mums!!
Idag har jag jobbat (praktiken, det kallar jag jobb) 07.30-15.30. När jag kom hem bestämde jag mig för att vara duktig! Så jag slängde i mig lite mat och åkte sedan iväg till plus med Nicolina! Ett riktigt gött och tungt pass körde vi idag. Tränade hela kroppen, det känns härligt. Imorgon kommer träningsvärken, och även om den är jobbig så blir man lite *stolt* att man faktiskt gjort något och att musklerna har fått arbeta!
Förutom att jag har tränat sten hårt ;) så har jag fått i mig en nyttig middag också. Ja är på god väg mot beach 2011 nu ska ni veta ;)

Denna övningen ser inte jobbig ut men är den jobbigaste jag någonsin gjort (Nicolina instämmer) Man blir helt slut i kroppen!! Att göra plankan i sig är jobbigt tänk då att du måste röra hela kroppen i denna och få upp rumpan i luften och ihop med bena. Det krävs motivation för att klara sig igenom denna övning annars ger man upp för den är så jobbig. (skulle haft en video här men det funkar inte ladda upp riktigt än, den kanske kommer upp senare, men här har ni bilder)

Tror ni vi hade publik eller ;) killar är ju som dom är ;)! jag dog typ när jag kollade på dom, dom såg jätte fascinerade ut hahaha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag förstår att killarna kollade in er ;) det hade jag också gjort!!

2011-02-07 @ 19:43:52
Postat av: Anonym

vilka träningagrejer :O

2011-02-08 @ 15:15:54
Postat av: robin

jag skulle kunna knulla dig jävligt hårt i röven asså :)

2011-02-10 @ 19:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
emmapaananen -