En sväng till Göteborg

Har varit en sväng i Göteborg med bästa Sandra! Hade jätte roligt och trevligt. Blev bjuden på en super god sallad på ett ställe av hennes moster, tack för det! Köpte present till mamma som snart fyller år (presenten ligger i påsen;))och en Bh till mig själv ifrån cubus. Köpte också en grej till älskling bara för att, snäll jag är va hihih ;D Sandra köpte en One piece och jag har skoskav efter mina skor heheh.

Nu ska jag lägga mig i ett varmt bad och vänta på älskling.


Kommentarer
Postat av: fanny - foto

sv: förlåt för sjukt sent svar, men jag har inte sett din kommentar helt enkelt :(

men tack så mycket :D

har kollat runt lite på din blogg nu, den är jättefin :)

2011-02-27 @ 21:21:10
URL: http://faannypersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så avis på idn onepiece ;D

2011-02-28 @ 11:33:01
URL: http://johannaei.blogg.se/
Postat av: Anonym

meer inlägg O:

2011-03-16 @ 17:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
emmapaananen -