En måndags kväll

Tjena goingar :]
Har spenderat kvällen framför datorn och låtit timmarna gå med flera avsnitt av One tree hill. Hade helt glömt av att det skulle göras nya säsonger när jag köpte den sista (då var det den sista) förra året (säsong 6) så nu checkar jag säsong 7 och efter den blir det 8 också som just nu pågår på tvn.

Har även färgat håret. Ljusbrun färg från Mood använde jag men ljusbrunt är det inte, utan ganska mörkt men jag tycker det blev bra! Ögonbryna fick också sig en makeover, noprade lite och färgade dom lite mörkare så det ser bättre ut till håret. Ett snabbt bad han jag också med!

Snart är det dags att ge Big Brother en chans till men först ska jag bara trycka i mig lite kvällsmat ;) Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
emmapaananen -