Big Brother 2011, vilken sörja!

Vad var det som hände? Vilken sörja.. Av runt 7000 sökande så valde dom ut dessa 16 att vara med i huset.. skandal! Det måste ju har funnits andra, snyggare, galnare och intressantare personer :s varför tog dom inte med dom istället :s?!

Inte blev jag taggad för att se mer avsnitt när prämiären igår var slut.
Lite kul tycker jag det var att dom hade med ett par som skulle försöka hålla det hemligt. Dock tror jag att ifall deras kärlek inte är tillräckligt stark så är detta slutet för dom, då kommer dom ångra sig så hårt att dom var med..
Men vad var det egntligen för männikor som var med? av 16 personer var det kanske 1-2 personer som såg bra ut. Sverige gillar att kolla på snygga männikor så är det bara! Det ska vara galna och festsugna och göra bort sig i tv, så man har något att skratta åt och underhållas av. Inte några nördar som inte ens vet vad alkohol och sex är. Eller några gamla människor vars fest tid och glans dagar är över för länge sen! Sen är det ännu tråkigare att vissa folk redan har ett förhållande hemifrån när dom ska vara med i Big Brother, då kommer det inte hända något roligt :s Och alla föräldrar som är med dom kommer bara balla ur och sakna sina ungar, varför söker dom ens? Dom borde vara hemma och ta hand om sina ungar. Dom har ju valt det livet..
Tycker det blev en riktig flopp det här!! Men jag ska ge det ett par dagar och se och det kanske vänder. (fast det ser väldigt mörkt ut haha)

Vad tyckte ni??



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill ha tuttar, rumpor och muskler !

2011-02-21 @ 13:52:37
Postat av: Anonym

Det var verkligen skandal prescis som du säger... Förväntade mig mer

2011-02-21 @ 15:44:39
Postat av: Lisa Örn

Förväntade mig också mer :s

2011-02-21 @ 16:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
emmapaananen -