..

Godmorgon! Eller god eftermiddag passar nog bättre..
Har sovit över 12 timmar idag. Somnade som en stock igår. Matchen gick bajj och jag var så jävla sur!! Matchen som vi ska spela på söndag kommer inte gå bättre direkt.. serieledarna och sist fick vi stryk med 6-0.. Det är det som är tråkigt med u-laget. Vi spelar med dom spelarna vi har kvar och lånar från F-15 och F-30 och hinner aldrig spela ihop oss som ett riktigt lag. Därför är det mycket roligare när jag spelar med damerna, det blir mer spel och mer vinster!
Anyway. Hade tänkt ta en promenad innan jag ska jobba vid 3 men jag har överansträngt mitt knä så det gör fruktasnsvärt ont. Händer ibland men det är nog över imorgon. Ska istället gör lite styrketräning här hemma och sedan få i mig lite middag.
Gammal bild på Ronja, saknar dig söten!

Kommentarer
Postat av: sötan

Va länge sen! Hihi, kommer ihåg den midsommarn. Underbart var det! Saknar verkligen att vi va så tighta... one day we will be again! :D

2011-08-24 @ 22:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
emmapaananen -