Söndag 14:e Augusti

Idag är det världens slöö dag! håller ni inte med? Söndagar är alltid tråkiga och man gör oftas ingenting vettigt.
Va en tur på Överby med min man på eftermiddagen. Det märktes direkt hur hösten är på väg. Alla sommarplagg är på rea och höstkläderna har komit in. Såg massa snyggt jag ville ha! kommer handla hur mycket som helst när jag får min lön sen. Inga mer sommarkläder för det har jag redan för mycket av, In i min garderob ska massa gosiga stickade tröjor och sådant, mys! Det är nästan det ända positiva med hösten- alla goa myskläder man kan ha på sig. Vissligen är det rätt fint när löven färgas osv men jag hoppas dock att sommar värmen ska komma tillbaka, i alla fall augusti ut! håller tummarna.
Inga mer inlägg idag för min del. Ska slappa i sängen sedan försöka sova. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snälla sluta säg "man"! Låter jätte löjligt! :o

2011-08-15 @ 00:31:07
Postat av: emma andersson paananen

jag säger precis vad jag vill :))

2011-08-15 @ 15:44:26
URL: http://emmapaananen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
emmapaananen -