Red Riding Hood

Drog i mig 3 varma mackor på 5 min förut var så jäkla hungrig efter träningen!
Ska strax sätta på Red riding hood. Har hört att den är bra men kan vara lite läskig? Ska sitta och kolla på den själv eftersom Joel är hemma hos sig idag, och jag ska försöka motstå att äta upp resten av mammas chipspåse-den ser så frestande ut! nog bästa jag går och lägger den på nedevåningen så jag inte kan äta upp den hehe.
Detta hittade jag om filmen:
Filmen handlar om en vacker flicka, Valerie som bor i en avlägsen by långt bort från allt.
I flera år har en varulv härjat där och byborna är livrädda.
Men efter flera år har livet varit fridfullt i byn men vid en fullmåne dödar varulven en flicka i byn, Valeries syster och byn bestämmer sig för att ge sig iväg på jakt efter vargen.
Samtidigt inser Valerie efter ännu en attack från varulven att hon har ett speciellt band till vargen, något som kanske kan rädda byn.
Men vargen är inte vem som helst utan någon mitt ibland byborna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
emmapaananen -