Bakis Lördag

Var hemma hos en kompis igår och partaja, så idag är det bakis Lördag!

Ska spendera hela kvällen med min älskade Joel. Film, dricka och massa godis!! Skippade Coca Colan och köpte 2 celsius med smaken vilda bär och citron/Lime istället. Har än så länge bara smakat på vilda bär och den smakar precis som cidern rekordelig skogsbär. Tycker om den smaken men eftersom jag drack det igår och mådde illa känns det inte så gött att celsiusen smakar samma. Hoppas att citron/lime är godare :)
Köpte även en evighetskula! Så himla längesen jag åt en sån, så den ska jag sitta och smaska på ikväll ;)
Gott!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Chill, vart köpte du evighetskulan? :D

2012-03-22 @ 20:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
emmapaananen -