22:a Augusti 2011

Vaknade inatt av att det åskade och det smällde precis över huset. Blixtrade typ utanför mitt fönster. Vågade inte vara själv så jag gick in och la mig mellan min mamma och pappa haha, sött! Kom gåendes med mitt täcke och kröp emellan där sov jag skönt i deras nya säng! Tills pappa gick upp och jag gick tillbaka till mitt egna rum ;)

Första dagen i skolan idag då. Känns surt att börja igen, har ju inte ens gått halva tiden på gymnastiet så det är lång tid kvar till studenten..Bara att bita ihop. Imorgon ställs klockan på kvar i 7, rutinerna är tillbaka-det är i och för sig rätt härligt synd bara att skolan är så långtråkig och jobbig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
emmapaananen -