21:a Augusti 2011

Sitter här helt slut! Nu önskar jag att jag hade min kära bärbara så jag kunde legat med den i sängen istället för att behöva sitta här, så jävla jobbigt..

Sov inte många timmar inatt för jag kom hem så sent hade knappt någon energi på matchen. Gick inte att byta heller-alltid så. För lite folk och så skadar sig alltid någon..Men vi spelade rätt bra i slutet av första och halvtidsresultatet var 2-2 men sedan gick det utför och resultatet blev 6-2 till serieledarna, skräll. Visste att vi skulle förlora mot dom, dom har inte förlorat en ända match utan dom vinner alla med hur mkt mål som helst.
Nu till något positivt! Vi vann mot TFK i fredags med a-laget! wihoooooo, bara ett poäng kvar för att knipa 2:a platsen i tabellen! det klarar vi! u-laget förflyttas bara neråt och neråt.. bad.

Bjuder på en knäp bild. Ska se om jag kan få in en bildbomb från Bröllopet senare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt du är!

2011-08-21 @ 19:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
emmapaananen -