Power walk i solen

Sov ut idag och låg kvar i sängen och myste med världens bästa pojkvän, gick inte upp för än runt 12.
Orkade inte träna själv på gymet idag. Malin och jag hade planerat att simma idag egentligen men pga det fina vädret bestämde vi oss för att vara ute.Hoppade på cykeln och började cykla mot malin som bor i Åsaka-möttes halvvägs och cyklade tillsammans tillbaka till Stan och började sedan att vandra runt Spikön, sen var det bara att cykla hem igen.
Helt underbart att kunna träna utomhus i solen!  Cyklade ca 2 mil och gick en bit-kändes gött i benen när jag kom hem!
Har varit och kört bil idag för 3 gången och pappa lät mig köra ut i trafiken trotts att jag fortfarande är ganska osäker. Körde inte där det är mycket trafik men jag var ändå nervös hehe. Men inget farligt hände ;) jag klarade mig faktiskt väldigt bra.
Nu kommer älskade mormor och morfar hit. pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
emmapaananen -