Lördag kväll

Var hemma hos malin en stund igår sedan tog vi moppen hem till Fannie. I 30 min åkte vi på den moppen på alla jävla krokiga vägar med hål i.. Frös som idioter när vi kom fram. Men det var värt det, kul hade vi!
Spelade träningsmatch förut idag mot Källby. 1-1 blev resultatet. Ibland var det inte alls fotboll utan slagsmål.. Många fick flipp idag haha, jag med..Nästa helg börjar serien och då jävlar ska det krigas på planen!
Nu måste jag till Ica och köpa dipp för senare ikväll kommer Ronja! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför drack du inget din mes :)

2011-04-18 @ 22:32:17
Postat av: emma andersson paananen

Man behöver inte dricka för att ha kul;) Jag hade match på Söndagen !

2011-04-18 @ 22:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
emmapaananen -