Kvällsmat

Sitte här och knaprar i mig knäckebröd med leverpastej och saltgurka-supergott! tittar på talang på internet och dricker tee till det. Skulle först följt med några komisar ner till knorren men jag drog mig ur. Det tar så lång tid att komma dit och om det inte är roligt där så skulle jag bara bli på dåligt humör så jag stannade hemma istället. Älskling kommer hit sen så fram tills dess ska jag hänga framför datan och kolla på BB sen-det var längesen. Har hört att det blivit mer intressant nu:)
Kram


Kommentarer
Postat av: Malin

nyttiga Emma :)

2011-04-18 @ 22:02:25
Postat av: emma andersson paananen

jag är alltid nyttig :$

2011-04-18 @ 22:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
emmapaananen -