Fina flickor på cykeltur

Gjorde absolut inenting igår så jag hade riktig bloggtorka. Det fanns inget att skriva om. Det ända jag gjorde var att sova och sedan ha fotbollsträning i 1,5 timma sen lata mig ännu mer.
Idag väckte jag min älskling med massa pussar och låg kvar i sängen och gosade tills de var dags att äta frukost. Cyklade ner med Nicolina till gymmet och tränade. På hemvägen stannade vi och plockade påskliljor till våra mammor :* Det såg ut som dom växte i skogen och att man fick ta dom så vi plocka på. Men sen kom några gammlingar och skällde ut oss men vi sa bara förlåt och hoppade upp på cyklarna, sen kom en tant och försökte stoppa oss med sin rullator och skrek åt oss. haha :$ Plockade även lite vitsippor när vi ändå höll på. Mamma blev jätte glad ;))
Det var otroligt skönt men jobbig med ett träningspas. Nu ska jag städa lite chaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
emmapaananen -